IVECO lancerer IVECO ON, det nye brand for tjenester og transportløsninger

IVECO ON er det nye system, der integrerer en verden af ​​tjenester og transportløsninger designet til at optimere kundernes produktivitet og TCO, samtidig med at man sørger for førerens sikkerhed og tilfredshed.

IVECO fremmer sit kundeorienterede tilbud med lanceringen af IVECO ON, det nye paraplynavn, der samler en verden af ​​integrerede tjenester og transportløsninger udviklet til at hjælpe sine kunder med at styre deres flåde og forretning effektivt og blive mere konkurrencedygtige og rentable. Det blev oprettet for at lette navigationen gennem IVECO's omfattende udbud af tjenester, som nu er samlet og organiseret, så kunderne let kan identificere de løsninger, der matcher deres specifikke krav.

Med IVECO ON, kunder er løbende i kontakt med IVECOs eksperter og forhandlere og giver de svar, der holder deres køretøjer undervejs og deres forretning kører. Navnet, IVECO ON , udtrykker, hvordan mærket altid er 'TIL' for sine kunder - ved deres side, klar til altid at imødekomme deres behov.

”Det skaber et økosystem med integrerede løsninger designet til at hjælpe vores kunder, med at styre deres forretning mere effektivt, nemt og rentabelt. Vi udvikler konstant nye tjenester til at støtte dem på nye måder. IVECO ON tilsluttede tjenester markerer et dobbelt gennembrud inden for kundebehandling. Først og fremmest gør de køretøjet til en platform, der kommunikerer og modtager data i realtid. For det andet gør de IVECO til en ægte konsulent for kunden og chaufføren. Vi ændrer selve begrebet service. IVECO ON leverer i dag morgendagens transporttjenester.” sagde Thomas Hilse, IVECO Brand President. 

IVECO ON er paraplynavnet, der giver en gateway til brandets omfattende portefølje af digitale funktioner og tjenester med fokus på at forbedre køretøjets oppetid og flådens effektivitet og produktivitet, samtidig med at de samlede omkostninger til ejerskab (TCO) reduceres samt at tage sig af førerens sikkerhed og komfort om bord. De tjenester, der tilbydes under IVECO ON-paraplyen, som løbende udvides i antal og rækkevidde, er organiseret i fem klynger: 

  • Flåde til effektiv flådestyring gennem brændstofforbrug og førerovervågning, missionsplanlægning, ruteoptimering og ordreafgivelse. Det inkluderer IVECO Web Api, der giver flådeejere mulighed for at kontrollere deres flåde fra forskellige mærker i et enkelt værktøj takket være en fleksibel dataintegration.
  • Oppetid til at holde køretøjet på vejen, undgå uforudsete havarier og yde vejassistance. Køretøjsovervågningen, sikret gennem kontrolrummet, giver mulighed for at yde fjernhjælp og undgå uplanlagte stop. Derudover giver IVECO Top Care premium-kunder den prioritet, de fortjener, hvis der er behov for en reparation.
  • Vær opmærksom på ejeren, føreren og køretøjet, mens du er på farten med køretøjsovervågning og rapportering. Den smarte rapport giver kunder og chauffører tip til, hvordan man forbedrer kørestilen til optimering af brændstof og køretøj. Lastbilchauffører kan også drage fordel af Easy Way-appen, som med et enkelt klik forenkler deres liv om bord og maksimerer deres komfort.
  • Vedligeholdelse og reparation til specialhjælp med et udvalg af skræddersyede servicekontrakter. "Elements" tilbyder servicepakker, der kan tilpasses, der passer bedst til deres behov.
  • Dele komplette IVECO ON-tilbud med originale IVECO-dele og tilbehør. Kunder kan berige deres køretøj med originalt tilbehør og købe nye dele fra IVECOs serie af originale dele, Reman og Nexpro.

Med dette hurtigt voksende udvalg af tjenester leverer IVECO ON et fleksibelt tilbud, der kan tilpasses til at matche den enkelte kundes forretningskrav og missioner.

Kilde: Pressemeddelelse fra Iveco.com