Toyota CRS (Customer Recommendation System), kundetilfredshed hos Toyota

For Toyota er det ikke nok, at vores gæster bare er almindeligt tilfredse.

Det kan altid blive bedre!
"CRS" står for Customer Recommendation System og er navnet på det omfattende arbejde med kundetilfredshed. For selvom uvildige undersøgelser viser, at Toyota-ejere generelt er mere tilfredse end andre bilejere, vil vi være endnu bedre. 
Derfor lægger vi stor vægt på de oplevelser, og den service vores kunder får, når de handler hos Toyota.
Vi undersøger løbende tilfredsheden hos vores kunder, der netop har købt en Toyota, samt de kunder, der har haft deres Toyota til service eller reparation på et af vores værksteder.

Tilfredse kunder kommer igen
Når du har købt en Toyota eller besøgt et af vores værksteder, vil du muligvis bliver kontaktet af vores analyse bureau.
I så fald håber vi, at du vil bruge et par minutter på at hjælpe os til at blive endnu bedre. Vi vil jo gerne sikre, at du får lyst til at handle hos os igen en anden gang.

Du vil blive spurgt om hvor enig du er i en række udsagn, og skal vurdere på en skala fra 0-10, hvor 0 er helt uenig og 10 er helt enig.
Hvis et af udsagnene ikke er relevant for din købs oplevelse, så anvend venligst svarkategorien "Anvendes ikke/Ikke relevant".